Specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży
Obowiązki:
• realizacja bieżących działań operacyjnych działu marketingu we współpracy z działem sprzedaży;
• bieżąca analiza cen i działań konkurencji oraz sprzedaży własnej;
• planowanie i realizacja działań marketingowych, ocena ich skuteczności i raportowanie;
• utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z partnerami firmy w zakresie działań marketingowych;
• nadzór nad stanem i aktualnością materiałów reklamowych we wszystkich Biurach Obsługi Klienta;
• opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działu i podejmowanych działań (ulotki, plakaty, grafiki do postów itp.);
• tworzenie treści informacyjnych i reklamowych;
• dynamiczne prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych;
• aktywny współudział w prowadzeniu stron internetowych firmy (znajomość CMS WordPress konieczna);
• raportowanie prowadzonych działań;
• Dbanie o wizerunek firmy;
Wymagania:
• wykształcenie kierunkowe (marketing, reklama itp.) z min. rocznym doświadczeniem w dziale marketingu lub agencji reklamowej w oczekiwanym zakresie;
• doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji marketingowej;
• znajomość Social Mediów – praktyczna umiejętność realizacji kampanii płatnych i bezpłatnych;
• swoboda posługiwania się oprogramowaniem biurowym (typu MS Office: Word, Excel, Power Point);
• znajomość oprogramowania graficznego Corel lub Adobe na poziomie min. podstawowym;
• doświadczenie w obsłudze CMS (WordPress, Joomla itp.) w zakresie przygotowywania i wprowadzania treści na stronę;
• praktyczna umiejętność tworzenia treści marketingowych;
• zdolności komunikacyjne, umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji;
• praktyczna znajomość możliwości Internetu jako narzędzia promocji i komunikacji;
• samodzielność w prowadzeniu projektów;
• dobra organizacja i zaangażowanie w pracę;
• gotowość do pracy w terenie (wsparcie lokalnych BOK, współpraca partnerami firmy itp.);
• kreatywność, pomysłowość oraz chęć do nauki i poznawania nowych zagadnień;
• poczucie humoru i pozytywne nastawienie do ludzi;
• prawo jazdy kat. B.;
Mile widziane:
• umiejętność wykorzystywania oprogramowania Google (Analytics, Ads, Tag manager itp.);
• znajomość podstaw HTML; Oferujemy:
• umowę o pracę na pełen etat; • terminowe i pewne wynagrodzenie złożone z podstawy i premii; • możliwość korzystania z usług TK Chopin na preferencyjnych warunkach;
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres e-mail rekrutacja@tkchopin.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).