Specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży

Wejherowo
Umowa o pracę / B2B
Data dodania: 09.05.2023

Obowiązki:

• realizacja bieżących działań operacyjnych działu marketingu we współpracy z działem sprzedaży;

• bieżąca analiza cen i działań konkurencji oraz sprzedaży własnej;

• planowanie i realizacja działań marketingowych, ocena ich skuteczności i raportowanie;

• utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z partnerami firmy w zakresie działań marketingowych;

• nadzór nad stanem i aktualnością materiałów reklamowych we wszystkich Biurach Obsługi Klienta;

• opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działu i podejmowanych działań (ulotki, plakaty, grafiki do postów itp.);

• tworzenie treści informacyjnych i reklamowych;

• dynamiczne prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych;

• aktywny współudział w prowadzeniu stron internetowych firmy (znajomość CMS WordPress konieczna);

• raportowanie prowadzonych działań;

• Dbanie o wizerunek firmy;

 

Wymagania:

• wykształcenie kierunkowe (marketing, reklama itp.) z min. rocznym doświadczeniem w dziale marketingu lub agencji reklamowej w oczekiwanym zakresie;

• doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji marketingowej;

• znajomość Social Mediów – praktyczna umiejętność realizacji kampanii płatnych i bezpłatnych;

• swoboda posługiwania się oprogramowaniem biurowym (typu MS Office: Word, Excel, Power Point);

• znajomość oprogramowania graficznego Corel lub Adobe na poziomie min. podstawowym;

• doświadczenie w obsłudze CMS (WordPress, Joomla itp.) w zakresie przygotowywania i wprowadzania treści na stronę;

• praktyczna umiejętność tworzenia treści marketingowych;

• zdolności komunikacyjne, umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji;

• praktyczna znajomość możliwości Internetu jako narzędzia promocji i komunikacji;

• samodzielność w prowadzeniu projektów;

• dobra organizacja i zaangażowanie w pracę;

• gotowość do pracy w terenie (wsparcie lokalnych BOK, współpraca partnerami firmy itp.);

• kreatywność, pomysłowość oraz chęć do nauki i poznawania nowych zagadnień;

• poczucie humoru i pozytywne nastawienie do ludzi;

• prawo jazdy kat. B.;

 

Mile widziane:

• umiejętność wykorzystywania oprogramowania Google (Analytics, Ads, Tag manager itp.);

• znajomość podstaw HTML; Oferujemy:

• umowę o pracę na pełen etat; • terminowe i pewne wynagrodzenie złożone z podstawy i premii; • możliwość korzystania z usług TK Chopin na preferencyjnych warunkach;

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres e-mail rekrutacja@tkchopin.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Skontaktuj się z nami

Masz pytania do oferty? Zadzwoń!

58 738 97 01

nasza infolinia jest czynna:
24h/7

Kup przez telefon

Zostaw swój numer. Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.