Z dniem 1 sierpnia 2024 r. wchodzi w życie nowy Cennik Usług Telekomunikacyjnych. W przypadku akceptacji zmian nie musicie Państwo nic robić. Jednocześnie, stosownie do treści art. 61 ust. 5(1) Ustawy z dnia 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne informujemy, iż w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian, Abonent jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej w terminie do dnia wejścia przedmiotowych zmian w życie tj. do dnia 1 sierpnia 2024 r. Wykaz zmian, które znalazły się w nowym cenniku znajdziecie Państwo w zakładce dokumenty na naszej stronie internetowej.

Jakie korzyści daje e-faktura?

To nie tylko oszczędność czasu i pieniędzy. To także nasz obowiązek w dbaniu o przyrodę. Każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę do ochrony planety dzięki usłudze e-faktury w Multimedia CT

04.01.2023

Faktura to ten sam zestaw dokumentów (faktura, korekta faktury, etc.), który wysyłany jest listownie do każdego Abonenta, ale prezentowany w formie elektronicznej na dedykowanej stronie www.ebok.multimedia2.pl

1

Jak włączyć/skorzystać z e-faktury?

Podstawą do otrzymywania eFaktury jest formalna Zgoda Abonenta na stosowanie faktur i innych dokumentów w formie elektronicznej. Zgodę na stosowanie eFaktury można wyrazić:

1. Pisemne w Biurze Obsługi Klienta lub u Przedstawiciela Handlowego.

2. Elektroniczne, logując się do serwisu eBOK i wypełniając formularz Zgody na eFakturę dostępny w zakładce Ustawienia.

2

Kto korzysta z e-faktury?

Z eFaktury mogą skorzystać Abonenci spółek Multimedia Capital Two sp. z o.o.

3

Czy faktura papierowa jest potrzebna?

Nie. Wyrażenie zgody na eFakturę jest równoznaczne z rezygnacją z otrzymywania faktur w formie papierowej.

Przyłącze do sieci

Chciałbyś mieć w swoim miejscu zamieszkania nasze usługi?

58 738 97 01

lub WYPEŁNIJ FORMULARZ

58 738 97 01
nasza infolinia jest czynna: 24h/7

Możesz zostawić też swój numer telefonu.
Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.