Nasze ekipy techniczne natychmiast podjęły działania naprawcze, jednak skala awarii sprawiła, że prace techników przeciągnęły się do wczesnych godzin porannych, a obecnie prowadzone są jeszcze ostatnie prace konfiguracyjne na wybranych odcinkach sieci.
W związku z powyższym prosimy wszystkich Państwa, którzy cały czas mają problemy z odbiorem sygnału telewizyjnego o ponowne wyszukanie listy kanałowej na swoim dekoderze lub w odbiorniku telewizyjnym, co powinno rozwiązać problem.
W przypadku dalszego występowania trudności w odbiorze sygnału telewizyjnego prosimy o bezpośredni kontakt z naszą infolinią lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej („Zostaw numer” w prawym dolnym rogu ekranu).
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie informujemy, że podjęliśmy działania zaradcze mające na celu uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości.
Zespół TK Chopin.

Przyłącze do sieci

Chciałbyś mieć w swoim miejscu zamieszkania nasze usługi?

58 738 97 01

lub WYPEŁNIJ FORMULARZ

58 738 97 01
nasza infolinia jest czynna: 24h/7

Możesz zostawić też swój numer telefonu.
Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.