Polityka prywatności

23.01.2023
1

E-faktura

  • Co to jest?
    – eFaktura to ten sam zestaw dokumentów (faktura, korekta faktury, etc.), który wysyłany jest listownie do każdego Abonenta, ale prezentowany w formie elektronicznej na dedykowanej stronie www.ebok.multimedia2.pl
  • Czy mogę zmienić adres e-mail, na który są przesyłane powiadomienia o wystawionych dokumentach elektronicznych?
    – Tak, można zmienić adres e-mail, tym celu wystarczy w serwisie eBOK wejść w Ustawienie konta i wybrać opcję Zmiana adresu e-mail
  • Czy po zamówieniu eFaktury będę otrzymywać faktury papierowe?
    – Nie. Wyrażenie zgody na eFakturę jest równoznaczne z rezygnacją z otrzymywania faktur w formie papierowej.
  • Jak włączyć eFakturę?
    – Podstawą do otrzymywania eFaktury jest formalna Zgoda Abonenta na stosowanie faktur i innych dokumentów w formie elektronicznej. Zgodę na stosowanie eFaktury można wyrazić:
    1.  Pisemne w Biurze Obsługi Klienta lub u Przedstawiciela Handlowego.
    2. Elektroniczne, logując się do serwisu eBOK i wypełniając formularz Zgody na eFakturę dostępny w zakładce Ustawienia.
    3. Kto może skorzystać z eFaktury?

Z eFaktury mogą skorzystać Abonenci spółek Multimedia Capital Two sp. z o.o.

  1. Po jakim czasie od momentu wyrażenia Zgody zostanie wystawiona pierwsza eFaktura?

Pierwsza eFaktura zostanie wystawiona w miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym została wyrażona Zgoda na eFakturę, co oznacza, że jeśli wyraziłeś Zgodę w miesiącu styczniu, to pierwszą fakturą przesłaną w formie elektronicznej będzie faktura wystawiona w miesiącu lutym.

  1. Skąd będę wiedział czy została wystawiona eFaktura?

Po każdorazowym wystawieniu nowej faktury elektronicznej zostanie przesłana wiadomość o nowo wystawionym dokumencie na adres e-mail wskazany w formularzu zgody na eFakturę

  1. W jaki sposób wyłączyć eFakturę?

Wyłączenie eFaktury wiąże się z Odwołaniem Zgody. Zgodę można odwołać na dwa sposoby:
1. Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta.
2. Elektronicznie, logując się do eBOK i wypełniając formularz Odwołania Zgody znajdujący się w zakładce Ustawienia konta

 

Przyłącze do sieci

Chciałbyś mieć w swoim miejscu zamieszkania nasze usługi?

58 738 97 01

lub WYPEŁNIJ FORMULARZ

58 738 97 01
nasza infolinia jest czynna: 24h/7

Możesz zostawić też swój numer telefonu.
Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.