Pracownik Call Center

Wejherowo
Umowa o pracę / B2B
Data dodania: 04.05.2023

Twój zakres obowiązków
– nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną (pozyskiwanie klientów);
– prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez daną instytucję;
– udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach;
– promowanie firmy, jej produktów i usług;
– prowadzenie sprzedaży usług/produktów zgodnie z procedurą;
– prowadzenie negocjacji z klientem;
– informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień;
– przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach oraz reklamacji produktów/usług;
– telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji;
– dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań;
– aktualizowanie baz danych klientów. 

Nasze wymagania
– wykształcenie min. średnie;
– doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klienta indywidualnego;
– umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
– prawo jazdy kat. B;
– dyspozycyjność,
– umiejętność kreowania relacji handlowych i personalnych;
– sumienność, samodzielność, wysoka kultura osobista;
– umiejętność analitycznego myślenia;
– gotowość do pracy zmianowej;
– znajomość mediów społecznościowych. 

Mile widziane
– doświadczenie w pracy w firmie telekomunikacyjnej jako Pracownik Call Center będzie dodatkowym atutem.  

To oferujemy
– umowę o pracę,
– wynagrodzenie złożone z podstawy i premii;
– szeroki pakiet benefitów z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
– możliwość korzystania z usług TK Chopin na preferencyjnych warunkach; 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Składający powinien w swoim CV zawrzeć klauzulę o żądanej treści, wówczas będzie ona rozpatrywana.

Przyłącze do sieci

Chcesz mieć w swoim miejscu zamieszkania nasze usługi?

58 738 97 01

lub WYPEŁNIJ FORMULARZ

58 738 97 01
nasza infolinia jest czynna: 24h / 7

Zostaw numer, a oddzwonimy
i dobierzemy idealną ofertę dla Ciebie

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.