Pracownik ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Współpraca z działami handlowymi w zakresie przygotowania i wsparcia działań promocyjnych
- Współpraca z agencjami kreatywnymi w procesie tworzenia katalogów, kart produktowych, kartek świątecznych, kalendarzy itp., Przygotowywanie związanych z tym umów, negocjowanie warunków
- Kreowanie, przygotowywanie i zarządzanie niezbędnymi materiałami POS
- Budowanie dostępności i widoczności usług podmiotów telekomunikacyjnych.
- Opieka nad cennikami firmowymi
- Przygotowywanie i wsparcie działu HR przy organizacji akcji wewnętrznych dla pracowników
- Udział w przygotowywaniu stoisk, materiałów reklamowych i ekspozycji targowych
- Prowadzenia fanpage firmowego, strony www i innych kanałów komunikacji
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w dziale marketingu minimum 2 lata
- Podstawowa wiedza z zakresu poligrafii oraz grafiki komputerowej
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole
- Kreatywność, odpowiedzialność, terminowość
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / B2B
- Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Składający powinien w swoim CV zawrzeć klauzulę o żądanej treści, wówczas będzie ona rozpatrywana.