OBSŁUGI KLIENTA
Nie przysłano mi faktury za usługi TK Chopin
Bardzo częstym powodem takiej sytuacji, jest przekierowanie wysyłanej korespondencji do folderu SPAM. Prosimy o sprawdzenie, czy to tam nie znajduje się oczekiwana faktura oraz oznaczenie wiadomości od TK Chopin jako „pożądane / zaufane” (w zależności od używanego programu pocztowego). Fakturę za usługi można też znaleźć na koniec eBOK: www.ebok.tkchopin.pl w zakładce: FINANSE→ RACHUNKI.
Gdzie znajduje się Biuro Obsługi Klienta Telewizji Kablowej Chopin, czy zapewniacie dostęp dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej?
Telewizja Kablowa Chopin zaprasza wszystkich Państwa do Biura Obsługi Klienta po adresem: – Wejherowo, ul. Przemysłowa 3 – Puck, ul. Przebendowskiego 23/a – Hel, ul. Żeromskiego 14 – Gdańsk, ul. Pilotów 3/3 Wskazówki dotyczące dojazdu i informacja o godzinach pracy biur znajdują się w zakładce Kontakt na stronie www.tkchopin.pl Oczywiście zapewniamy wszelkie niezbędne udogodnienia, aby osoby o ograniczonej sprawności ruchowej mogły bez problemów nas odwiedzać.
Jakie dokumenty należy przygotować do podpisania umowy abonenckiej?
I) w przypadku pierwszej umowy należy przedstawić:
- dowód osobisty oraz drugi dokument ze zdjęciem bądź kartę stałego pobytu – dla Klientów z Państw Unii Europejskiej
- akt własności lokalu bądź przydział mieszkaniowy/księgę wieczystą (dokument nadania numeru domu w przypadku gdy w akcie własności widnieje tylko numer działki)
- pełnomocnictwo notarialne oraz ksero dowodu osobistego w przypadku gdy osoba, na którą ma być podpisana Umowa, nie może przyjść osobiście.
II) w przypadku kiedy umowa ma być podpisana przez Najemcę lokalu, w którym ma być podłączona usługa:
- właściciel powinien pojawić się wraz z najemcą w Biurze Obsługi Klienta i następującymi dokumentami: akt własności lokalu, umowa najmu, dowody tożsamości. Potrzebna będzie również pisemna zgoda właściciela lokalu na podpisanie umowy przez najemcę. Dodatkowo najemcę sprawdzamy w BIG-u.
III) w przypadku zmian w Umowie bądź aktywacji kolejnej usługi wymagamy od Klienta wyłącznie dowodu osobistego. Zmian w umowie może dokonać osoba, na którą podpisana jest umowa bądź inna, notarialnie do tego upoważniona. IV) w przypadku podpisywania Umowy Abonenckiej na firmę lub inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą, należy przedstawić:
- dokument nadania : NIP, REGON oraz wpis do ewidencji (KRS),
- jeden z dokumentów : akt własności lokalu, umowę najmu, umowę użyczenia, przydział mieszkaniowy, księgę wieczystą (odpis z księgi wieczystej),
- pełnomocnictwo notarialne – w przypadku gdy Zarząd bądź właściciel firmy przekazuje załatwienie formalności osobie upoważnionej.
W przypadku gdy lokal jest wynajmowany na potrzeby prowadzenia działalności, do sporządzenia umowy niezbędna jest obecność właściciela lokalu. Dodatkowo Najemcę sprawdzamy w BIG-u.
Kto może dokonywać zmian w umowie?
Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie przez osobę, która umowę podpisała, czyli Abonenta. Jeśli nie może się ona osobiście pojawić w naszym biurze, wówczas osoba Ją zastępująca musi mieć upoważnienie notarialne od Abonenta i swój dowód osobisty.
Czy po zawarciu umowy modem przechodzi na własność Klienta?
Zgodnie z zawieraną umową modem jest własnością Operatora, czyli Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o.. Klient podczas trwania umowy użytkuje go i jest zobowiązany do jego zwrotu wraz z zasilaczem, opakowaniem, płytką CD ze sterownikami i kablami sieciowymi w stanie nienaruszonym, po zakończeniu umowy.
Kiedy może nastąpić zawieszenie usług?
Zawieszenie usług może nastąpić w wyniku nieopłacenia rachunku. Przed wyłączeniem usług Klient otrzymuje pismo informujące o kwocie zadłużenia i o terminie, w którym należy dane zadłużenie uregulować.
Jaki jest okres wypowiedzenia umowy w Operatora i jaką umowę możemy wypowiedzieć?
Z końcem każdego miesiąca można wypowiedzieć trwającą umowę, jednakże będzie się to wiązać z koniecznością poniesienia kary i odpowiednich kosztów. Tylko w przypadku umowy zawartej na czas nieokreślony, zgodnie z naszym regulaminem, Abonentowi przysługuje prawo rozwiązania jej z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec przyjętego w umowie Abonenckiej Okresu Rozliczeniowego, bez konieczności ponoszenia kosztów. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy wymaga, dla swej skuteczności, zachowania formy pisemnej wraz z podaniem przyczyny. W przypadku utraty przez Abonenta tytułu prawnego do lokalu, Abonentowi temu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Czy zmieniając miejsce zamieszkania, można przenieść posiadane usługi?
Istnieje możliwość przeniesienia usług oraz cesji umowy ze względu na zmianę miejsca zamieszkania. Należy jednak najpierw upewnić się czy w nowym miejscu zamieszkania istnieje sieć Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o. oraz trzeba pamiętać, że usługa ta jest płatna zgodnie z obowiązującym, na dzień cesji umowy, cennikiem.
Komu należy zgłaszać usterkę i jak szybko jest usuwana?
Wszelkie usterki należy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta osobiście w Wejherowie, Pucku, Gdańsku i Helu, telefonicznie po numerem 58 738 97 01, korzystając z Internetowego Biura Obsługi Klienta [eBOK] na http://www.tkchopin.pl wypełniając formularz zgłoszeniowy. System eBOK w weekend nie jest obsługiwany, zatem należy pamiętać, iż usterki zgłoszone w tym systemie zostaną rozpatrzone w pierwszym dniu roboczym.Wszystkie zgłoszenia staramy się usuwać jak najszybciej (maksymalny czas oczekiwania to 36 godzin).
Kto może korzystać z usług eBOK i w jaki sposób?
Konto na eBOK założyć może każdy Klient Operator. Wystarczy zalogować się na naszym Internetowym Biurze Obsługi Klienta na https://bok.tkchopin.pl. Po zalogowaniu się do eBOK będziemy mieli dostęp do wielu przydatnych informacji tj.: szczegółowy wykaz połączeń telefonicznych oraz ich koszt, informacje na temat bieżących faktur i wpłat, gazetki abonenckiej. Będziemy mogli zgłosić ewentualną usterkę lub zamówić rozmowę z konsultantem.
Kto może skorzystać z pakietu telefonicznego i internetowego SENIOR ?
Pakiet ten jest dostępny dla wszystkich osób posiadających legitymację emeryta/rencisty.
Jaki jest stan mojego konta?
Każdy Klient może dowiedzieć się o stanie swojego konta na kilka sposobów :
- w siedzibie Operatora w Biurze Obsługi Klienta – saldo może być podane jedynie właścicielowi konta po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości,
- z faktury VAT – na każdej fakturze umieszczona jest informacja o aktualnym stanie konta,
- telefonicznie – saldo może być podane jedynie właścicielowi konta po uprzedniej weryfikacji danych osobowych.