Obsługa klienta

14.06.2023
FAQ - najczęściej zadawane pytania dotyczące
OBSŁUGI KLIENTA
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie zadzwoń do nas!
1
Nie przysłano mi faktury za usługi TK Chopin

Bardzo częstym powodem takiej sytuacji, jest przekierowanie wysyłanej korespondencji do folderu SPAM. Prosimy o sprawdzenie, czy to tam nie znajduje się oczekiwana faktura oraz oznaczenie wiadomości od TK Chopin jako „pożądane / zaufane” (w zależności od używanego programu pocztowego). Fakturę za usługi można też znaleźć na koniec eBOK: www.ebok.tkchopin.pl w zakładce: FINANSE→ RACHUNKI.

2
Gdzie znajduje się Biuro Obsługi Klienta Telewizji Kablowej Chopin, czy zapewniacie dostęp dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej?

Telewizja Kablowa Chopin zaprasza wszystkich Państwa do Biura Obsługi Klienta po adresem: – Wejherowo, ul. Przemysłowa 3 – Puck, ul. Przebendowskiego 23/a – Hel, ul. Żeromskiego 14 – Gdańsk, ul. Pilotów 3/3 Wskazówki dotyczące dojazdu i informacja o godzinach pracy biur znajdują się w zakładce Kontakt na stronie www.tkchopin.pl Oczywiście zapewniamy wszelkie niezbędne udogodnienia, aby osoby o ograniczonej sprawności ruchowej mogły bez problemów nas odwiedzać.

3
Jakie dokumenty należy przygotować do podpisania umowy abonenckiej?

I) w przypadku pierwszej umowy należy przedstawić:

  • dowód osobisty oraz drugi dokument ze zdjęciem bądź kartę stałego pobytu – dla Klientów z Państw Unii Europejskiej
  • akt własności lokalu bądź przydział mieszkaniowy/księgę wieczystą (dokument nadania numeru domu w przypadku gdy w akcie własności widnieje tylko numer działki)
  • pełnomocnictwo notarialne oraz ksero dowodu osobistego w przypadku gdy osoba, na którą ma być podpisana Umowa, nie może przyjść osobiście.

II) w przypadku kiedy umowa ma być podpisana przez Najemcę lokalu, w którym ma być podłączona usługa:

  • właściciel powinien pojawić się wraz z najemcą w Biurze Obsługi Klienta i następującymi dokumentami: akt własności lokalu, umowa najmu, dowody tożsamości. Potrzebna będzie również pisemna zgoda właściciela lokalu na podpisanie umowy przez najemcę. Dodatkowo najemcę sprawdzamy w BIG-u.

III) w przypadku zmian w Umowie bądź aktywacji kolejnej usługi wymagamy od Klienta wyłącznie dowodu osobistego. Zmian w umowie może dokonać osoba, na którą podpisana jest umowa bądź inna, notarialnie do tego upoważniona. IV) w przypadku podpisywania Umowy Abonenckiej na firmę lub inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą, należy przedstawić:

  • dokument nadania : NIP, REGON oraz wpis do ewidencji (KRS),
  • jeden z dokumentów : akt własności lokalu, umowę najmu, umowę użyczenia, przydział mieszkaniowy, księgę wieczystą (odpis z księgi wieczystej),
  • pełnomocnictwo notarialne – w przypadku gdy Zarząd bądź właściciel firmy przekazuje załatwienie formalności osobie upoważnionej.

W przypadku gdy lokal jest wynajmowany na potrzeby prowadzenia działalności, do sporządzenia umowy niezbędna jest obecność właściciela lokalu. Dodatkowo Najemcę sprawdzamy w BIG-u.

4
Kto może dokonywać zmian w umowie?

Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie przez osobę, która umowę podpisała, czyli Abonenta. Jeśli nie może się ona osobiście pojawić w naszym biurze, wówczas osoba Ją zastępująca musi mieć upoważnienie notarialne od Abonenta i swój dowód osobisty.

5
Czy po zawarciu umowy modem przechodzi na własność Klienta?

Zgodnie z zawieraną umową modem jest własnością Operatora, czyli Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o.. Klient podczas trwania umowy użytkuje go i jest zobowiązany do jego zwrotu wraz z zasilaczem, opakowaniem, płytką CD ze sterownikami i kablami sieciowymi w stanie nienaruszonym, po zakończeniu umowy.

6
Kiedy może nastąpić zawieszenie usług?

Zawieszenie usług może nastąpić w wyniku nieopłacenia rachunku. Przed wyłączeniem usług Klient otrzymuje pismo informujące o kwocie zadłużenia i o terminie, w którym należy dane zadłużenie uregulować.

7
Jaki jest okres wypowiedzenia umowy w Operatora i jaką umowę możemy wypowiedzieć?

Z końcem każdego miesiąca można wypowiedzieć trwającą umowę, jednakże będzie się to wiązać z koniecznością poniesienia kary i odpowiednich kosztów. Tylko w przypadku umowy zawartej na czas nieokreślony, zgodnie z naszym regulaminem, Abonentowi przysługuje prawo rozwiązania jej z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec przyjętego w umowie Abonenckiej Okresu Rozliczeniowego, bez konieczności ponoszenia kosztów. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy wymaga, dla swej skuteczności, zachowania formy pisemnej wraz z podaniem przyczyny. W przypadku utraty przez Abonenta tytułu prawnego do lokalu, Abonentowi temu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.

8
Czy zmieniając miejsce zamieszkania, można przenieść posiadane usługi?

Istnieje możliwość przeniesienia usług oraz cesji umowy ze względu na zmianę miejsca zamieszkania. Należy jednak najpierw upewnić się czy w nowym miejscu zamieszkania istnieje sieć Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o. oraz trzeba pamiętać, że usługa ta jest płatna zgodnie z obowiązującym, na dzień cesji umowy, cennikiem.

9
Komu należy zgłaszać usterkę i jak szybko jest usuwana?

Wszelkie usterki należy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta osobiście w Wejherowie, Pucku, Gdańsku i Helu, telefonicznie po numerem 58 738 97 01, korzystając z Internetowego Biura Obsługi Klienta [eBOK] na http://www.tkchopin.pl wypełniając formularz zgłoszeniowy. System eBOK w weekend nie jest obsługiwany, zatem należy pamiętać, iż usterki zgłoszone w tym systemie zostaną rozpatrzone w pierwszym dniu roboczym.Wszystkie zgłoszenia staramy się usuwać jak najszybciej (maksymalny czas oczekiwania to 36 godzin).

10
Kto może korzystać z usług eBOK i w jaki sposób?

Konto na eBOK założyć może każdy Klient Operator. Wystarczy zalogować się na naszym Internetowym Biurze Obsługi Klienta na https://bok.tkchopin.pl. Po zalogowaniu się do eBOK będziemy mieli dostęp do wielu przydatnych informacji tj.: szczegółowy wykaz połączeń telefonicznych oraz ich koszt, informacje na temat bieżących faktur i wpłat, gazetki abonenckiej. Będziemy mogli zgłosić ewentualną usterkę lub zamówić rozmowę z konsultantem.

11
Kto może skorzystać z pakietu telefonicznego i internetowego SENIOR ?

Pakiet ten jest dostępny dla wszystkich osób posiadających legitymację emeryta/rencisty.

12
Jaki jest stan mojego konta?

Każdy Klient może dowiedzieć się o stanie swojego konta na kilka sposobów :

  • w siedzibie Operatora w Biurze Obsługi Klienta – saldo może być podane jedynie właścicielowi konta po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości,
  • z faktury VAT – na każdej fakturze umieszczona jest informacja o aktualnym stanie konta,
  • telefonicznie – saldo może być podane jedynie właścicielowi konta po uprzedniej weryfikacji danych osobowych.

Przyłącze do sieci

Chciałbyś mieć w swoim miejscu zamieszkania nasze usługi?

Zadzwoń: 58 738 97 01

lub WYPEŁNIJ FORMULARZ

58 738 97 01
nasza infolinia jest czynna: 24h/7

Możesz zostawić też swój numer telefonu.
Zadzwonimy do Ciebie
i wspólnie dobierzemy ofertę.

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.