Informujemy, że z dniem 01 stycznia  2026 roku nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu
w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie.

 

SPRAWDŹ

Wniosek o przeniesienie numeru

WNIOSEK O PRZENIESIENIE NUMERU



Dane abonenta:



Wniosek o przeniesienie numeru:

Nazwa nowego dostawcy:
CHOPIN Telewizja Kablowa sp. z o.o.



Oświadczenia abonenta:



*(1) W przypadku braku numeru PESEL należy wybrać "Dokument tożsamości".
*(2) Dotyczy abonentów będących konsumentami, nieposiadających numeru PESEL. Należy podać nazwę, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego lub Konfederacji Szwajcarskiej - numer paszportu lub karty pobytu.
*(3) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej.
*(4) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej przez abonentów niebędących konsumentami.
*(5) Dotyczy abonentów usług w sieciach stacjonarnych.



Twój PESEL musi być niezastrzeżony na 24h przed podpisaniem umowy!

Napisz do nas

tkchopin@tkchopin.pl

Zostaw kontakt.
Oddzwonimy.

Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.

Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.