Informujemy, że z dniem 01 stycznia 2026 roku nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie.
SPRAWDŹ
Dane abonenta:
Wniosek o przeniesienie numeru:
Nazwa nowego dostawcy:CHOPIN Telewizja Kablowa sp. z o.o.
Oświadczenia abonenta:
Oświadczam, iż jestem świadomy konsekwencji finansowych wynikających z rozwiązania z dotychczasowym dostawcą umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w szczególności obowiązku zwrotu ulg w przypadku rozwiązania umowy przed upływem okresu wymaganego do skorzystania z udzielonych ulg.
Udzielam nowemu dostawcy usług pełnomocnictwa do przeprowadzenia czynności związanych z przeniesieniem numeru, w szczególności do wypowiedzenia w imieniu abonenta umowy z dotychczasowym dostawcą usług.
Administratorem danych osobowych podanych we wniosku jest Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o. w Wejherowie. Dane będą przetwarzane w celu dokonania czynności związanych z przeniesieniem numeru i zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: 84-200 Wejherowo, ul. Przemysłowa 3, tkchopin@tkchopin.pl. Dane mogą być przekazane do systemu PLI CBD oraz udostępnione podmiotowi wskazanemu jako dotychczasowy dostawca usług. Dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, a w przypadku zawarcia umowy - zgodnie z umową. Podmiotowi danych przysługują prawa: dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
*(1) W przypadku braku numeru PESEL należy wybrać "Dokument tożsamości".*(2) Dotyczy abonentów będących konsumentami, nieposiadających numeru PESEL. Należy podać nazwę, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego lub Konfederacji Szwajcarskiej - numer paszportu lub karty pobytu.*(3) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej.*(4) Dotyczy wniosku składanego w formie pisemnej przez abonentów niebędących konsumentami.*(5) Dotyczy abonentów usług w sieciach stacjonarnych.
tkchopin@tkchopin.pl
Zostawnumer
Nasi konsultanci pracują od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 20.00.
Państwa rozmowy realizowane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 20.00. Prosimy wziąć to pod uwagę planując rozmowę. Rozmowy zaplanowane na weekend, będą realizowane po weekendzie.
Zgoda na kontakt *
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Chopin Telewizja Kablowa sp. z o.o. z siedzibą w 84-200 Wejherowo, ul. Przemysłowa 3, numeru telefonu poprzez jednorazowy kontakt w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Chopin Telewizja Kablowa sp. z o.o. lub przedstawienia zamówionej informacji handlowej. Polityka Prywatności
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.
Narzędzia dostępności